pirmdiena, 2011. gada 10. oktobris

Loterijas noslēgums-

un tā, šorīt ķeros pie darba un noskaidroju laimīgās balvu ieguvējas. Pa vecam, bez datora...sarakstu vārdus, sarullēju papīrīšus, iemetu bļodiņā un skaitot līdz 13! :) ar aizvērtām acīm izvelku vārdu.. piedodiet, nesafotografēju šo procesu, jo no rīta vēl pārāk tumšs istabā... UN TĀ-

   1. Sarkanais Darba cimdu Sunītis ceļos pie ----LAURAS no Ideju krellēm!

   2. Pūcīgais Pusaudzis  dosies pie.....DAIGAS no Daigas somas!

   3. Dzīvespriecīgais Šunelis turpmāk mitināsies pie ....KIKII no Kikii hobijiem!

   4. Un GRĀMATA ceļos pie  AIJAS no Aijas lietām!

          APSVEICU visas laimējušās un PALDIES visām, kas pieteicās!
      Aija, vai Tu tiešam vēl neesi nopirkusi kārtīgu loterijas biļeti??? Izskatās, ka Tev ir laimīgā "sezona " loterijās...:):) Un es ceru, ka turpmāk Tava blogā būs daudz adītu rotaļlietu!!!
   Lūdzu visas laimējušās man uzrakstīt uz  e pastu, lai vienotos par dāvanas saņemšanu.

 LAI JUMS VISĀM VEIKSMĪGA DIENA!!!

11 comments:

  1. Neticami! Tiešām neticami, paldies Irēna! Apsveicu Lauru, Daigu un Kikii, Jums būs lieliski jauni draugi mājās :)
    Paldies, Irēna, par iespēju piedalīties loterijā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Apsveicu uzvarētājas! Saņemt dāvanas ir tik patīkami! :)

    AtbildētDzēst
  3. apsveicu meitenes ar vinnestiem! :) Cimduzvēriem nu būs jaukas mājas :)

    AtbildētDzēst
  4. Pievienojos sveicējiem!!! Hip-hip-urrā! Pati kožu pirkstos, ka nobumbulēju, un nepietiecos....

    AtbildētDzēst
  5. sveicu laimētājus. atkal es bešā. bet prieks par tādām loterijām bloglandijā :D

    AtbildētDzēst
  6. Nespēju noticēt! Man parasti neveicas loterijās! Paldies!

    AtbildētDzēst
  7. Madara, es arī bešā :))) - ko padarīsi, ja no 100 cilvēkiem 99 vinnēs balvas, es visticamāk būšu tā vienīgā, kas nevinnēs :)))
    Tik un tā priecājos par meitenēm, kuras tikušas pie jaukajām dāvanām, jo man taču dzīvē vēl viss priekšā :D

    AtbildētDzēst
  8. Protams, meitenes, būs jau atkal citas loterijas, gan manā, gan citos blogos. Un, starp citu, šķiet, ka es pati arī nekad neko vairāk par 0.50Ls neesmu laimējusi...

    AtbildētDzēst
  9. Inese, nē es būšu tā kas nevinnēs :D :D :D ja nu vienīgi loterija būtu ar 98 balvām :D
    bet man ar prieks par citām, kas gūst balviņas.
    un gan jau kādreiz arī manā slmilšu kastē saule iespīdēs :D

    AtbildētDzēst
  10. Apsveicieni laimētājām arī no manas puses:))

    AtbildētDzēst
  11. Paldies, Irēnai par balvām un meitenēm par sveicieniem :)))))
    Hip-hip-urāāā, gaidām mājās pūcīgo pusaudzi :D

    AtbildētDzēst