pirmdiena, 2011. gada 17. oktobris

Atslēgu sargs un grāmatzīmes


mazo zilonīti  sašuvu (laikam no vismazākajam zeķītēm:) )kā atslēgu sargu  (dāvana vārda dienā), bet  viņš pats saka, ka varētu darīt arī ko citu:)...
Kad trejmāsiņu mamma man iedeva salūzušo vēdeklīti un teica-"nu, Tu jau zināsi, ko ar to darīt..:)"  , es atbildēju-"protams! tās būs grāmatzīmes."  Un tā jau ir tapušas dažas:

Kā smejas Zane no "Otrās Elpas", man jau esot "profesionālā deformācija"-lietas redzu no cita aspekta, cita pielietojuma veida... :)   Un kā ir ar jums? 
Starp citu, veikalā jau sāk lēnām ienākt radošā konkursa darbi, nu tas , ko man parādīja, bija ĻOTI interesants... degu nepacietība redzēt visus.., Bet laiks jau vēl ir !  (līdz 15. novembrim)

4 komentāri:

  1. Tiešām mazs zilonītis! Bija, ko noņemties :) Grāmatzīmes vienkārši kolosālas! Vai var uz vienu pieteikties lūdzu!? :) Kā man patīk tie raksti uz vēdeklīša detaļas...

    AtbildētDzēst
  2. Protams, Aija, būs Tev arī vien daļa no vēdeklīša!!!:):) Vēl kāds vēlas?

    AtbildētDzēst
  3. to īpašību sauc par "profesionālo kretīnismu" :D
    Zilonītis tik mazs, ka pats šķiet sargājams :)))

    AtbildētDzēst
  4. :):)Nu kāpēc uzreiz tik nopietni, Inesīt?:):)

    AtbildētDzēst