sestdiena, 2011. gada 22. oktobris

Joprojām zeķčības.

Tās top ik pa laiciņam... pēdējās


Pazolītes- no rievotas salvetes un mēbeļu auduma.
Kad nesen devos ciemos ar sālsmaizi, līdzi paņēmu "mājas gariņu"  (no bērnu cimdiņa šūtu) jaunajam dzīvoklim:

7 komentāri:

  1. kāds mīļums tas mājas gariņš :)))
    Kur Tev gadās tik daudz skaistu džemperu gūt zeķčībām, skatos un priecājos :)

    AtbildētDzēst
  2. paldies, Inesīt! Pērku, kad ir lielās atlaides Humana tīklā..:)

    AtbildētDzēst
  3. Skatos uz tām zeķčībām un domāju. Šī lieta it kā nav priekš manis, bet kaut kas tomēr neliek mieru. Atkal un atkal ieraugot aizdomājos par tām: varbūt tomēr man ar tādas vajag pamēģināt?
    Bet tev feinas sanākušas. Īpaši zilās mani šodien uzrunā.

    AtbildētDzēst
  4. Vai, kā man tās ar raibo rakstu patīk!!! Man dikti pašai gribētos kādas zeķčības uzmeistarot, bet pie mums tādu Humanu nav, un vilnas džemperu krājumā man arī nav:( Pagaidām atliek tikai virtuāli priecāties par citu radītajām čībām:)
    Mājas gariņš arī pa pirmo!

    AtbildētDzēst
  5. paldies! Klēra, droši mēģini, gan jau kādam noderēs:):) un kad iesāk, grūti apstāties..
    Ilze, bet jums jau tur tik siltas lietas droši vien nevajag arī? Dzīvosi kur citur, gan jau sašūsi!

    AtbildētDzēst
  6. Man ļoti patīk kā sarkanais rakstiņš ir ''iešuvies'' zeķčības purngaliņā! Un mājas gariņš- nu tas jau pats par sevi foršs! :)

    AtbildētDzēst