otrdiena, 2011. gada 22. novembris

Pimssvētku darbiņš kopā ar bērniem

varētu būt kopīga dāvanu  saiņošana.  Neatceros, kad pēdējo reizi esmu pirkusi gatavos dāvanu maisiņus vai apsveikumus, tāpēc varu tikai dalīties dažās "reciklēšanas" idejās. Kad šodien atradu (tomēr šķiet, ka ne pirmo reizi)  šo te, sapratu, ka tur varētu pavadīt dažas dienas, medījot idejas:):)
Un tā gatavojamies iesaiņot dāvanas un reizē saudzējam vidi
PIRMS:
un  PĒC aplīmēšanas , jau kopā ar dāvanu:



Otrs variants-
pirms:
un pēc:
un beidzot -  var  izmantot arī ziepju kastīti:
lūk šādi:

kas var būt mīļāk, ja uz kastītes uzlīmē dāvinātāja foto  (jo īpaši vecvecāku acīs! :):) ).


Patiesībā mazais lācītis, kuru nez kā izdevās pacietīgi sašūt pirms pāris gadiem, dzīvo groziņā:

Aplīmēšanai izmantoju vecus katalogus, kopētu karti un speciālas auduma lentītes (pirktas internetā) un arī dzelteno līmlentu (vai laikam to vēl sauc par izolācijas lentu)un kaut kādu universālu līmi... Kad skatos ārzemju blogos, vienmēr brīnos ,kādas tur izturīgas līmes   :)

9 komentāri:

  1. Foršas idejas! Tikai mazākajiem bērniem gan nevar rādīt to procesu, jo citādi būs nopietni jāskaidrojas, kā šitās lietiņas beigās nonāk pie Ziemassvētku vecīša, kurš tās izdala tālāk :D

    AtbildētDzēst
  2. Varbūt mazie var paši kā rūķīši taisīt dāvanas citiem?:):)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaisti un gaumīgi iepakojumi sanākuši! Man ļoti patīk!

    AtbildētDzēst
  4. Irēna, lielais PALDIES par interneta adresi. Šādu vēl nebiju pati uzgājusi un jāteic, ka man kā b/d audzītei būs kur pagrābties idejas :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies , Aija!
    Žē,man prieks, ka kādam vēl noderēs adrese, ideju tur tiešām simtiem...

    AtbildētDzēst
  6. Tev tik eleganti sanāk šie procesi. Es tik pabrīnos. Man visas šitās mantas vienmēr aiziet uz miseni. Bet kā paskatos, tā liekas, nu forši, i kāpēc es izmetu?

    AtbildētDzēst
  7. Paldies, Klēra, man jau ar pa vidam sanāk brāķi:):)

    AtbildētDzēst
  8. sirsnīgs paldies par idejām un iedvesmu!!!

    AtbildētDzēst