pirmdiena, 2011. gada 14. novembris

Ciemiņi

Kā pievienotā vērtība blogošanai man šķiet iespēja satikt un iepazīt  jaunus un interesantus cilvēkus...
Šodien pie manis ciemojās Sandra noGarlaicīgām dienām  un reizē no žurnāla Avene. Un tā, janvāra otrajā  Avenes numurā varēsiet izlasīt , ka pagatavot savu Pūcīgo Pusaudzi..

. Manā mājā ,savukārt,  tagad dzīvo Sandras brīnumtamborējums-amigurami-mazā Avenīte
Mūsdienīga jaunkundze būdama, viņa ātri vien devās datora virzienā..

Man laikam vēl turpinās pilnmēness,- kad Sandra ar fotogrāfu aizgāja, konstatēju, ka esmu uzvilkusi svārkus, kuros nu nevajadzēja fotografēties:):) Morāle- nevajag vienmēr staigāt garajās biksēs, kad pēkšņi nepieciešami svārki, izrādās, ka tos grūti atrast savā skapī:):) Un , vispār ,sen   jau bija laiks arī aiziet pie friziera :)...
par laimi, nesen "Zvaigznes " trakajās atlaižu dienās nopirku Ļoti labu grāmatu:
Nāksies piestrādāt ar šo nodaļu:  :):)
Lai jums visām laba atmiņa un koncentrēšanās spēja!!:)

5 komentāri:

  1. Jā, man jau nu noteikti derētu pie tā piestrādāt- šodien aizvedu mazāko bērnu bez nekādām līdzi paņemtām drēbēm uz bērnu dārzu, nācās aizņemties no lielākā bērna skapīša, kurš šobrīd slimo mājās :D

    Gaidam Aveni ar Taviem zvēriem! :)

    AtbildētDzēst
  2. Ak vai, cik labi, neesmu vienīgais izklaidīgais Mežāzis:):)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, paldies par tikšanos. Tā mani patiesi iedvesmoja, jo tu, Irēnīt, esi apbrīnojami pozitīvs un enerģisks cilvēks. Noteikti aiziešu uz kādu no tavām nodarbībām "otrajā elpā" un esmu jau draudzenēm pilnas ausis piestāstījusi par taviem zeķu zvēriem. Paldies!

    AtbildētDzēst
  4. Gaidām Aveni ar Taviem zvēriņiem! :)))
    Iesmaidīju par tiem izklaidīgajiem mežāžiem:)))) Man arī viens tāds ir mājās! Bet tā izklaidība tāda šarmanta:))))

    AtbildētDzēst