ceturtdiena, 2011. gada 10. novembris

Ciemos pie Mura

Beidzot šodien saņēmos apciemot savu "krustdēliņu" Muri, jo ,kā jau Aija rakstīja , man ir zināmi nopelni pie tā, ka viņš atrada savas jaunās mājās Aijas ģimenē. Mīļš, draudzīgs, skaistu kažociņu, skaļu murr:
"Nu, ko tad tu man te atvedi??"   Kā redzat, no Whiskas tikai iesaiņojuma maisiņš, iekšā maza pelīte , ar kuru varēja tā kārtīgi izdauzīties
"Tagad es te drusku atpūtīšos!"
Vai arī te-
Pazīstat paklājiņu no Somijas?
Tomēr labāk došos pie saimnieces





"Es taču esmu vienreizēji skaists, vai ne? Un vēl dzimis krekliņā!:)"
Tāda bija mana jauka ciemošanās Dolē

Un Mura saimniece saņēma dāvanā blociņu-" MURIS ! Mana dzīve. 1. daļa".
Ceru, ka nepaliks tukšs:))

7 komentāri:

  1. Nu īsts modelis tas mūsu Muris! :D Paldies, ka apciemoji!

    AtbildētDzēst
  2. brīnumjauks kaķbērns - vai Mona nav greizsirdīga, ka Tu tā šauj pa kreisi?

    AtbildētDzēst
  3. Mona mani kārtīgi apošņāja un teica-"ok, tas tik tāds sīkais ir bijis:):)"

    AtbildētDzēst
  4. Kāds mīlīgs kaķēns! Un jau tā māk pozēt :)

    AtbildētDzēst
  5. Madara, bet vai ievēroji, kāds skaists spilventiņš Irēnai aiz muguras? :)

    AtbildētDzēst
  6. :D tiešām, tik tagad ieraudzīju :)))

    AtbildētDzēst