piektdiena, 2011. gada 11. novembris

"Nu, es te tagad

pagulēšu , un man vienalga, ko tu tai kastē glabā!"
Un ko lai saka- kastes taču vispirms pieder Kaķim un tikai pēc tam cilvēkam, un neviens nezina, kāpēc kastes, kastītes, groziņi ir tik mīļi šiem zvēriem...

7 komentāri:

  1. Jā, mana Mince laikam bija kaut kāds izņēmums, nekad dzīvē viņa nebija iekāpusi nevienā kastē vai groziņā... Bet Mona forša! :)

    AtbildētDzēst
  2. Mincei bija grūta bērnība, viņa pierada, ka daudz ko nedrīkst...

    AtbildētDzēst
  3. Nevarētu teikt, ka manējie minči būtu kā traki uz kastēm, bet nu tomēr ik pa laikam jau pamīcās un paguļ, ja nu gluži kāda mājā gadījusies un stāv nepieskatīta :)))
    Mona, šķiet, paliek aizvien skaistāka - nu svarīgāka jau nu noteikti :D

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, Inesīt!! Interesanti, mana vecā kaķenīte arī bija kā traka uz kastēm un groziņiem. tad tas varbūt tikai manā mājā:):)

    AtbildētDzēst
  5. Mana kaķe ar pamanās prihvatizēt visas kastes un somas, kas parādās viņas redzeslokā, tas nekas, ka reizēm tur vietas pietiek tikai trim kājām, tāpat iespiežas

    AtbildētDzēst
  6. Mona ļoti svarīga tajā kastē izskatās! Tā vien šķiet, ka apzinās, cik skaista izskatās :)))

    AtbildētDzēst
  7. Jā, ar pašapziņu viss kārtībā:):)

    AtbildētDzēst