svētdiena, 2011. gada 31. jūlijs

Un atkal Garciemā

gāja jauki.Jau pa ceļam sastopu skaistu vietējo strīpanii, kas iznācis pamedīt uz Torņu ielas stūra,

bet jau netālu no draudzenes mājas pretī skrien rudais
Pūce un Pepsis pa laikam meklē ēnu puķu krūmos


  
Tomēr jāpārbauda arī, vai savā īpašumā viss kārtībā



 "...nebaidieties, mani neielika aiz restēm, es te visu pārbaudu!"

un vai vietējie nav kaut ko sastrādājuši?

Tie, kā parasti grib   ĒST!!!  (Dažam gan jāstāv rindā pēc pusdienām..)

"Klau, es ienācu siltumnīcā atpūsties, bet tu man pat te neliec mieru..."

"Nu tikai nesaki, ka ienāci fotografēt tomātus.. sazin, kas viņos tik īpašs, nesmuki un negaršīgi.."

"Man apnika, es dodos prom!"
"Vēl jau kas cits arī jāpadara..."

Kad objektīva redzes lauka nokļuvuši kaķi, fotoaparāts neko citu lāgā negrib "iemūžināt",tomēr daži kadri gadījušies..:)
zemeņu-aveņu hibrīds

Kā šoreiz izdevās mājupceļš vēl nezinu, jo devos uz vilcienu..

5 komentāri:

  1. Tā trīskrāsainā garspalvainā meitene...mmmm... dievīga! Man ir vājība uz trīskrāsainajām:D

    AtbildētDzēst
  2. feinie Garciema minči :)
    Prieks bij atkal tos satikt :D

    AtbildētDzēst
  3. Vai viņi zina, ka jau kļuvuši par Tava bloga zvaigznēm? :)

    AtbildētDzēst
  4. domāju, ka kaķi jau zina visu !:)

    AtbildētDzēst
  5. :))) Tik smuki un tik dažādi! Feins stāsts par minčiem:))

    AtbildētDzēst