sestdiena, 2011. gada 2. jūlijs

Ciemos pie Aijas..

nepagāja ne divi gadi  :):), kad beidzot nokļuvu līdz Dolei... Lai arī tuvumā dzelzceļš, sēžot uz mājīgās verandiņas un priecājoties par skaisto vasaru Aijas dārzā, drīzāk liekas, ka esi laukos







ja vien pa laikam garām neaiztrauktos vilciens ... bet, par laimi, cilvēks pierod pie daudz kā...
Aijas puikām brīnišķīga vieta bērnības spēlēm un vasarīgām izklaidēm baseinā un dārzā, Aijai iespēja arī parušināties dārzā (mana Mona novērtēja salātus kā ļoti garšīgus:)! ).
Cītīgi pastrādājām, gatavojoties 12. jūlija nodarbībai  Vaivaros
Mīce atzina mani par labu cilvēku, un Kristians arī esot bijis priecīgs... nu ko tad vairāk, ja tevi pieņem bērni un dzīvnieki, tad viss laikam kārtībā:):)
Lai Aijai un viņas ģimenei radoša un skaista vasara!

SVEICIENS  AIJAI  BLOGA   1.  DZIMŠANAS DIENĀ!!!

5 komentāri:

  1. Vai, paldies, Irēnīt! :)

    Jā, meitenes, es jau saku, ka tā blogdraudzība mierīgi var pārvērsties arī reālā draudzībā, ticiet man! :) Ja tu cilvēks internetā no kaut kā bēdz, tad nē, bet, ja tu kaut ko meklē, tad arī atrodi! :) :)

    Paldies, Irēna, ka apciemoji! :)

    AtbildētDzēst
  2. kāda jauka tikšanās. un bloglandija ir toč viena feina vieta ne tikai idejām un darbiem bet arī draugus rast :)

    AtbildētDzēst
  3. Jums tiešām ir izveidojies labs rokdarbnieču tandēms:)

    AtbildētDzēst
  4. Jā, Elīna, mēs vēl abas esam piedevām Mežāži un trakas uz reciklēšanu:):)

    Man jau šķiet, ka mūsu "Bloglandijā" noderētu atkal kāds vairak vai mazāk kopīgs pasākums...

    AtbildētDzēst
  5. pareizi Irēna saka, ja pieņem dzīvnieki un bērni, tad viss ir OK

    AtbildētDzēst