sestdiena, 2011. gada 5. februāris

MANS PALDIES CITIEM BLOGIEM!

Turpinot Ineseshttp://pieineses.blogspot.com/ iesākto (paldies!), nosūtu savu PALDIES tiem blogiem, kurus lasu un iedvesmojos no tajos atrastajam idejām.     Meitenes, dāmas,  kuru blogus es lasu un komentēju, ja vien vēlaties , droši lieciet šo manu paldies savā blogā! LŪDZU!                                 Inese gan teica, ka latviešu kautrīgums neļaušot tā darīt.. bet , tiešām, nespēju izvēlēties kādus 10 blogus ...Lūdzu, ja Tavā blogā ir kaut viens mans komentārs, droši vari ielikt šo bildīti!

13 comments:

  1. Es vai nu neesmu kautrīga, vai nu neesmu latviete! :))) paldies, manu blogu jau rotā Tavs skaistais PALDIES :)

    AtbildētDzēst
  2. Kauns atzīties,es jau mēģināju ielikt savā blogā,bet man kaut kā nesanāca. Tādēļ jautājums- ir jāliek kā attēls no sīkrīkiem?

    AtbildētDzēst
  3. Es pārmaiņas pēc būšu bezkaunīga un bildīti paņemšu arī sev :) Paldies, Irēn!!!

    Jā, Ilze, pievieno sīkrīkos kā attēlu, tur var arī linku ielikt (iekopēt) uz šo rakstu, tad tavā blogā uzklikšķinot uz bildes atvērsies arī šis Irēnas Paldies :)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, Irēna! Paņēmu es ari, kā nekā Tu ierakstiji man pirmo komentāru blogā-Paldies Tev!

    AtbildētDzēst
  5. Hihi....es ar laikam neesmu latviete:) Mīļš PALDIES!!! :)

    AtbildētDzēst
  6. Mmmm, kas par skaistu Paldies! Mana latviskā puse sakautrējās tā ņemt, bet nu laikam tā otrā puse ņēma virsroku :)

    AtbildētDzēst
  7. Tests uz latvju kautrību :D Esmu sajūsmā par Aijas Elliņas komentāru :D
    Atļaušos arī paņemt jauko Paldies :) Tas būs -pirmais Paldies-, kas likumsakarīgi seko pēc -pirmā komentāra blogā-, par ko Liels Cilvēcisks Paldies :)

    AtbildētDzēst
  8. Saku paldies arī es, lai gan nesen esmu tikai sākusi rakstīt blogu un kā sagadījies arī manā blogā Tu ierakstīji pirmo komentāru. Paldies!

    AtbildētDzēst
  9. Super! Paldies, jo es tiešām neesmu latviete- ņemu bez kautrēšanās :D

    AtbildētDzēst
  10. Es gribētu paņemt, arī kā sadarbības paldies un lai parādītu tavu blogu ar oriģinālajiem darbiem.

    AtbildētDzēst
  11. Paldies par Paldies! Lai daudz jauku ideju, ierosmju un to īstenošanu.

    AtbildētDzēst