svētdiena, 2011. gada 16. janvāris

"Mana vārda" grāmatiņa

To varētu taisīt kopā ar pirmsskolnieku. Kā parasti iedvesma nāk no Susanas bloga. Ņem jebkuru papīra lapu( vēlams apmēram A4, labāk no nedaudz stingrāka papīra), šoreiz izmantoju neizlietotas  tapetes gabalu,tāpēc nelīmēju, bet, lai stingrāk turētos izgrieztie burtiņi, izmantoju līmplēvi. Lapu salokām tik daļās (vai +1-2) , cik vārdā burtu. Šoreiz vārds KATRĪNA. Mana pārliecība ir, ka veidojot bērna vārdu, jāraksta tikai pozitīvās īpašības. Ja piefiksēsim savas negatīvās īpašības uz papīra, droši vien būs grūtāk tikt no tām vaļā..varbūt tas viss ir ļoti vienkārši, bet esmu ievērojusi, ka bērnam jāpalauza galva, lai atrastu vārdu , kas sākas ar nepieciešamo burtu un pareizi to uzrakstītu. Taisot no biezāka papīra, gatavo grāmatiņu noliekam zem sloga uz pāris stundām. Lielāki bērni tādas taisa kā dāvanas draugiem. Arī pieaugušam reizēm jāpadomā ilgāk , lai atrastu piemērotu vārdu. Cik daudz pozitīvas īpašības, kas sākas ar burtu "n" , zināt?? :)) Un otrs variants- Līva- grāmatiņa no Rimi papīra iepirkumu maisa.



5 komentāri:

  1. Jauka ideja! Klau, es domāju, ka grūti tiem, kam ļoti gari vārdi... bet tad es iedomājos, ka ļoti grūti tieši tiem, kam maz burtu un kāds vēl atkārtojas, pie., Aija :)))))))))

    Ar N- varbūt neatlaidīga, neatkarīga, nopietna, neaizmirstama, neparasta... ?

    AtbildētDzēst
  2. tiešām, tie ir labi vārdi!!
    A-apzinīga
    I-izskatīga
    J-jauka
    A-akurāta :))

    AtbildētDzēst
  3. Man arī jāmēģina savu būtību atklāt tikai trīs burtos! Bet meitai ar viņas diviem vārdiem - Evelīna Marta - gan būtu, kur izpausties! :))

    AtbildētDzēst
  4. :) pašam uz savu vārdu šo būtu grūti veidot, bet dāvināt citiem būtu pat nepieciešams, lai dāvanas saņēmējs zin, ko par viņu domā :)

    AtbildētDzēst
  5. var veidot arī pats sev - ar vēlamajām īpašībām- lai pats redz, uz ko tiekties:)

    AtbildētDzēst