svētdiena, 2012. gada 6. maijs

100% reciklēts

kosmētikas maciņš- tapis no videolentes, sagrieztiem krāsainiem plastmasas maisiņiem, neizlietotas dzijas, un odere -no nenovalkāta džempera. Un , protams, -adāmadatas! :)















Man ir viena nejauka īpašība- kaut ko taisot, tieku līdz pusei, tad jau zinu, kā tas izskatīsies un paliek ļoti garlaicīgi... reizēm iesāktais stāv un gaida uz manu iedvesmu kādas pāris nedēļas... tā arī šis darbiņš mētājās pusgatavs, kamēr vakar vakarā saņēmos un pabeidzu...vai jums arī tā mēdz būt?? Zinu, ka manai draudzenei Anitai arī tā ir...(gribēju rakstīt A.E., bet sapratu, ka jūs domāsiet Aija.. :) :):) varbūt tā tāda radošo Mežāžu īpašība?? :)

11 comments:

  1. :))) man ir tāpat - nebiju gan to par garlaicību nodēvējusi, bet nereti gadās, ka iedvesma pazūd... Ja tā padomā, tad tas ir reizēs, kad esmu ieciklējusies uz kādu detaļu vai kādu materiālu un tad patiešām - tikko tas ir gatavs, tā gatavais produkts paliek nerealizēts, jo iedvesma izsmelta :D ... un tad uz ilgu laiku paliek nepadarīts...

    AtbildētDzēst
  2. Vai tev patīk ar video lenti darboties? Es te vienreiz domāju sākt, bet man ārkārtīgi traucēja viņas čaukstēšana un es atmetu ar roku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zini, man kaut kā lente traucēja adīt, bija stīvāk, bet neies jau mest ārā dāvanu:):) -Somijā mums pag. gada brauciena laikā uzdāvināja tādus komplektus somiņas adīšanai-tur gan nebija plastmasas maisiņi, bet dzijas pavediens klāt... bet nu iziet maz tas materiāls, vēl puslente palika

      Dzēst
  3. A.E. ļoti bieži ir tāpat, varēji mierīgi rakstīt :D Skaists darbiņš!

    AtbildētDzēst
  4. skaista doma.
    es gan to saucu tā moderni - par uzmanības nenoturību. prieks, ka neesmu vienīgā ar šo ''kaiti''.

    AtbildētDzēst
  5. Mēdz, mēdz tā būt. Man pončo kaktā mēnesi nogulēja, līdz vakar atkal pieķēros klāt. Laikam šī parādība tomēr ir normāla.

    Un lieliski reciklēt lentu, kas to būtu domājis...

    AtbildētDzēst
  6. Jā, jā, gadās tādas lietas ar Mežāžiem.. :)
    man ar darbi "uzkaras", kad rodas vai nu vienmuļības sajūta, vai kāda detaļa prasa pamatīgāku prātošanu un domāšanu, vai arī ja uzrodas kas vēl interesantāks.. un tad guļ un gaida.. un ir divi varianti - iesāktais pēc kāda laika tiek pabeigts, jo uzrodas iedvesma turpināt, iesāktais kļūst par pavisam ko citu, reciklējas.. :)

    AtbildētDzēst
  7. nu laikam mums visām daudz kas kopīgs:):)

    AtbildētDzēst
  8. Un Ūdensvīriem tā nepabeigto lietu krāšana ir vēēēl izteiktāka. Man stāv kādi 5 darbi pusdarīti, jo - kā jau tu teici - paliek garlaicīgi mirklī, kad redzu jau gandrīz gatavo darbu..... Tomēr blogošana ir piespiedusi mani kaut cik saņemties, jo gribas jau savā blogā ielikt to gatavo darbu. Bet tev dikti smuks maciņš sanācis....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies, Sandra! Tātad skaidrs- tā tāda radošo personu īpatnība- domas, idejas skrien pa priekšu rokām:):)

      Dzēst