trešdiena, 2011. gada 28. septembris

Jubilejas atskaņās..

Ceļojuma dēļ nepaguvu uzrakstīt par to, cik ātri aizskrējis viens gads. Jā, manam blogam 23. septembrī palika tieši gadiņš! Mīļš PALDIES visiem, kas ieskatās, komentē, seko un priecājas līdz ar mani! Nemaz necerēju, ka tikšu pie tik daudziem sekotājiem! 23. septembris bija arī manas mammas vārda diena, tāpēc, domājot par abiem šiem notikumiem, nolēmu rīkot loteriju...
Un tā, loterijā tiek izlozēti:      1.  Mazais darbīgais (no darba cimdiem:) ) cimdu SUNĪTIS,
2. Pūcīgais  PUSAUDZIS
un 3. -dzīvespriecīgais  cimdu   ŠUNELIS.
Un, lai būtu arī kaut kas no "citas  operas" -
4.- grāmata azartiskām rotaļlietu adītājām:

Pieteikties var līdz 9. oktobrim (ieskaitot), protams, arī tie, kas neraksta blogus un pagaidām kautrējas komentēt :):). Lūdzu rakstiet komentārus un piesakieties...
Pieteikties kā parasti-uz vienu, divām... vai visām lietam

30 comments:

  1. Es pirmā? Piesakos uz grāmatiņu un Pūcīgo pusaudzi!

    Daudz laimes Tev un Tavam blogam pagājušajā jubilejā, raksti, darbojies, gaidu jaunumus! :)

    AtbildētDzēst
  2. Sveicu Tavu blogu 1ajā lielajā jubilejā :)
    Un es domāju, ka mani bērni priecātos par visiem trim zvēriņiem, bet es pati visvairāk par grāmatu! Tāpēc piesakos uz visām četrām dāvanām :)

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu pirmajos lielajos blogsvētkos! :) Radoši darboties arī turpmāk un priecēt mūs, lasītājus, ar jaukām idejām un vēl jaukākiem darbiņiem. :)
    Piesakos uz ceturto dāvaniņu - grāmatu.

    AtbildētDzēst
  4. :*
    Apsveicieni jubilejumā!!!!

    Piesakos uz pūcīgo pusaudzi.

    AtbildētDzēst
  5. es ar piesakos, un pat uz visām četrām :D
    visas ir kārdinošas un labas :)

    AtbildētDzēst
  6. Šis blogs man bija ļoti patīkams atklājums, kas vienmēr izkrāso ikdienu, kad te ielūkojos, paldies!
    es arīdzan piesakos uz pusaudzi, viņš izskatās nudien dzīvelīgs!

    AtbildētDzēst
  7. Hip hip urrā blogam gadiņa jubilejā!!
    ļoti gribu grāmatiņu!

    AtbildētDzēst
  8. Sveicam radoši aktīvo kaimiņieni! Mēs ar Gustavu piesakamies uz trešo :)

    AtbildētDzēst
  9. Mīļš sveiciens gadiņa jubilejā - kaut kā likās, ka mēs turpat kopā sākām, bet izrādās, vesels mēnesis starpā :))) Ļoti patīk Tavs blogs un tas, ko Tu dari un ļoti, ļoti priecājos, ka bija iespēja iepazīties arī ārpus virtuālās pasaules - lielumliela buča no manis par to, ka esi un es tā bezkaunīgi piesakos uz visām četrām dāvaniņām :)))
    P.S. Un kur tad Mona? Vai neesi viņu pavisam atstūmusi no bloglietām??? Buča arī viņai, kā nekā viņa ar' šo gadu kopā ar mums bijusi un cerams, ka būs arī nākamajā...

    AtbildētDzēst
  10. Liels paldies visiem sveicējiem!!
    Jā, Inesīt, protams, Mona sēž , kā vienmēr, man blakus un visur asistē:).Es arī ļoti priecājos par mūsu satikšanos reālajā dzīvē!

    AtbildētDzēst
  11. Daudz laimes jubilejā!
    Piesakos un grāmatiņu un šuneli.

    AtbildētDzēst
  12. Piesakos uz 2. zvēriņu un 4. grāmatiņu!!:)) Liene.

    AtbildētDzēst
  13. Sveicieni ari no manis! :)))
    Es piesakos uz 3.-dzīvespriecīgo šuneli!

    AtbildētDzēst
  14. Sveicieni!!!
    Es piesakos uz 1. un 4.:))Linda.

    AtbildētDzēst
  15. Mīļi sveicieni jubilejā!!!:))

    Tā klusītēm piesakos loterijā uz grāmatiņu!:)

    AtbildētDzēst
  16. Es piesakos uz visām četrām lietiņām :)

    AtbildētDzēst
  17. Laba vēlējumi blogsvētkos! Lai tik pat ražīgi dzīvojas arī turpmāk ;)
    UN cik garda izloze gaidāma! Man, lūdzu, 2. un 4. :)

    AtbildētDzēst
  18. Sveiciens blogdzimšanasdienā:) Un tā turpināt, tikpat radoši un optimistiski!

    Piesakos uz Pusaudzi vai Šuneli:)

    AtbildētDzēst
  19. Es ar pievienojos apsveikumiem Tava bloga svētkos :) Esmu lasītāja kopš teju vai paša sākuma :)
    Es piesakos uz pirmo un ceturto :) dāvaniņu! :)

    AtbildētDzēst
  20. Sveiciens visnozīmīgākajā jubilejā!Un tā kā šos zvēriņus sen apskatu ar apbrīnu un nevaru pati saņemties tādus uzradīt, tad piesakos uz visu!

    AtbildētDzēst
  21. Paldies, paldies! Jauki, turpiniet vien pieteikties!!

    AtbildētDzēst
  22. Daudz baltu dieniņu laimiņa dodi.... sveicieni pirmajā dzimšanas dieniņā. Lai nākamais gads ir vēl radošāks un ideju pilnāks :)
    Priecāšos piedalīties loterejā uz pūcīgo pusaudzi un grāmatiņu :)

    AtbildētDzēst
  23. Irēna! Mīļi sveicu! Lai idejām un piedzīvojumiem bagāti arī turpmākie RE-DARBI!!!!
    Mani favorīti Nr. 1 un Nr. 2!
    Veiksmi visiem!

    AtbildētDzēst
  24. vai, vaimandieniņvai!!! Es tak galīgi netīšām esmu palaidusi šito gandrīz garām! :)
    Ļoti labprāt piedalos un piesakos uz Sunīti un grāmatiņu :)

    AtbildētDzēst
  25. Ļoti skaisti zvēriņi, piesakos uz 1. un 3.!
    Solveiga.

    AtbildētDzēst
  26. Irēna, Liels sveiciens skaistajā jubilejā Tavam blogam Un Tev, vēlos pieteikties izlozei, kārojas grāmatiņu un Pūcīgo. sanita http://mani-sirdsdarbi.blogspot.com/

    AtbildētDzēst