ceturtdiena, 2014. gada 2. janvāris

HELP PLEASE!!!!

Jau trešo dienu nevaru pievienot ziņai attēlu... Kas jādara? Kādai tā ir bijis? Man vienkārši atveras balts laukums bez visiem uzrakstiem par failiem....

6 komentāri:

  1. Man jau tā bija pirms vairākiem mēnešiem, kādas 2 nedēļas nevarēju saprast kāpēc tā..vēlāk pats no sevis pārgāja un varēja pievienot..

    AtbildētDzēst
  2. Var mēģināt augšuplādēt no cita pārlūka un arī iztīrīt kešatmiņu un sīkdatnes https://support.google.com/blogger/answer/42538?hl=lv

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies liels, mēģināšu kaut ko darīt. Man gan nav ne jausmas, kas ir kešatmiņa :)

      Dzēst
    2. Mozilla to dara šādi Rīki - Iestatījumi http://i.imgur.com/kxIPRcQ.jpg Chrome un Explorer jābūt līdzīgi

      Dzēst
    3. paldies Cristap, beidzot mans datormeistars veiksmīgi piebeidza šo problēmu, jo nemaz tik vienkārši nebija:)

      Dzēst
  3. man arī kaut kad sen-sen pats pārstāja ākstīties - cik saprotu tie n-tie atjauninājumi reizēm uzkar sistēmu, bet tad tiek novērsti...

    AtbildētDzēst