pirmdiena, 2013. gada 11. novembris

Pēdējo nedēļu lielākas un mazākas lietiņas..

veselu nedēļu pavadīju pie draugiem Luksemburgā (cik skaista zeme!!!) un pie lielākajiem mazbērniem Strasbūrā..  Kā parasti , nolēmu foroaparātu līdzi neņemt , lai būtu vairāk vietas citām lietiņām... pagaidām vēl gluži neesmu zaudējusi cerību saņemt kādu fotogrāfiju no divām jaukām bērnu mammām...ja saņemšu , tad ielikšu  arī blogā kādu bildi, kā man ir gājis, varu tikai pateikt, ka paguvu pat pabraukāt ar mazbērnu skrejriteni (ja tā to pareizi sauc), kolosāla sajūta, kāpēc tādu nebija manā bērnībā :):)

pamazām tuvojas svētku laiks, tāpēc varu padalīties ar ļoti vienkāršas virtenītes ideju (tiesa gan ,nedaudz pacietības vajag). Materiāls -filcētie džemperi-


Toties mazajām bērnu rociņām ļoti piemērots darbiņš, un ideja, kā no"" nekā"" top rotājums.

Monas pārdomas:
""Nu, kad es beidzot drīkstēšu dzert arī vannas istabā no krāna??"" Jā. šis dzīvnieciņš bez banānu , salātu, avokado u.c. gardumu ēšanas, izceļas ar domu, ka kārtīgs, garšīgs ūdens ir tikai krānā...:) Un tā kopš pirmās dienas..

Vakar es biju brīnišķīgā koncertā-Latviešu biedrības namā bija Austra Pumpure ar saviem ""bērniem""..Tik latviski, silti un jauki... vienīgi žēl, ka vēl bija daudz tukšu vietu un zālē tikpat kā nebija jaunatnes...

DZIESMA   http://www.youtube.com/watch?v=g-VLIREdCZU

Lai jums skaista nedēļa! Un, ja ir interese, nāciet( kopā ar bērniem vai bez šo trešdien )plkst. 17.00 uz veikalu Otrā elpa", kur notiks svētku lukturīšu gatavosānas nodarbība....

4 komentāri:

  1. Irēnīt, kur var ņemt pacietību izgriezt tos rimbulīšus virtenītei! :) Bet izskatās ļoti labi, protams! :)
    Mona hipnotizē krānu! :D

    AtbildētDzēst
  2. Smuka gan virtene! Es savukart kersos klat pedejam modes kliedzienam no veca dzempera - dzemperbiksem, loti vienkarsi un efektivi. http://westknits.com/index.php/2013/11/swants-tutorial/ Kadreiz velak iepublicesu sava bloga ari. Esmu bijusi ari Luksemburga un man ta liekas ka pasaku zeme uz pilskalna!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies par adresi!! Vienreizēji, es gan nesaprotu, kā tās šuves var būt tik izturīgas.. Noteikti atrādi savējās :)

      Dzēst