pirmdiena, 2013. gada 24. jūnijs

Rokdarbu terapijas krikumi...



kad cilvēks labprātīgi  vai piespiedu kārtā uzkrauj sev kādas grūtības, un pa reizei jau vairs nav ne spēka, ne pacietības, atliek  tikai ķerties pie kādas terapijas... man tie vienmēr ir rokdarbi ,kas atļauj  kaut uz brītiņu  justies kā cilvēkam bez problēmām...:)
Un tā ir tapuši dažādi cimdu sīkumiņi:
Skanošie karuseļa dzīvnieciņi kādam mazulim, kurš ir tuvu tam, lai ieraudzītu šo pasauli :)


Un vēl daži cimdu, zeķu zvērelīši :)





Kāds ir jūsu mīļākais terapijas veids drūmos brīžos?

11 comments:

  1. Brīnišķīgi, ka esi atradusi SAVU terapijas veidu! :) Un ja vēl tai tik brīnišķīgs rezultāts!

    AtbildētDzēst
  2. Par laimi, tādu galīgi drūmo nav daudz... Rokdarbi, ir dažādi un mēs - dažādi; man, piemēram, adīšana tādos brīžos tikai sabiezina krāsas:( Ar saviem papīrdarbiem neesmu drūmumu gaiņājusi, ar tiem bēgu no ikdienas rutīnas. Varbūt man varētu līdzēt krustvārdu mīklu risināšana, ugunīga mūzika fonā, piemēram, virtuves ģenerāltīrīšanai. Ak, jā, kam neticēju, bet reiz, īpaši drūmā brīdī, lieliski palīdzēja duša, bet nelīdz pastaigas pa mežu, gar ūdeņiem...

    AtbildētDzēst
  3. Arī mana terapija ir rokdarbi! :) Vairāk gan adīšana un tamborēšana. Ar šo savu hobiju tiku vaļā no ļoti ieilgušas depresijas. Tādēļ man rokdarbi ir kā meditācija. :)
    Lai izdodas katram atrast savu nodarbi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es vienmēr domāju, ko dara stresa brīžos tās sievietes, kas ar rokdarbiem uz JŪS??

      Dzēst
  4. cik daudz piestrādāts, esi varen atslēgusies :)))
    Man tādos pavisam drūmos brīžos viss atslēdzas tā, ka neko nevaru padarīt - tad izmantoju iespēju vienkārši iziet no aprites un neko, neko nedarīt... Bet tādos vēl ne pavisam drūmos brīžos ir daudz dažādu terapiju, atbilstoši tābrīža iespējām: mandalu zīmēšana, izlēkāšanās pie trakas mūzikas, iziešana garā pastaigā, brauciens pie ūdeņiem, mājas kārtošana u.c.
    Ja godīgi, pat nevaru atbildēt, vai rokdarbi man ir kā terapija... tas jau drīzāk ir dvēseles stāvoklis, absolūti nepieciešamais, ar noteiktu regularitāti - faktiski profilakses pasākums, lai drūmais brīdis nepienāktu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, taisnība, labāk būtu to izmantot profilaksei :)

      Dzēst
  5. Jā, šis ieraksts arī man lika aizdomāties par rokdarbiem. Man rokdarbi ir dzīves nepieciešamība- es nespēju sēdēt un neko nedarīt. Es lasu vai rokdarbojos :) Bet sevis sakārtošanas darbi notiek dārzā vai tīrot māju.
    Irēnīt, lai daudz jauna spēka un ideju!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Anna! Secināju arī, ka labi sevi sakārtot palīdz atbrīvošanās no liekiem krāmiem..

      Dzēst