pirmdiena, 2012. gada 2. aprīlis

Ātri un viegli

pagatavojamas "tašiņas" šodien tapa M. centrā 7 (?) dāmu (lielu un mazu:) ) kompānijā. Nost ar apnikušiem t-krekliem!- tāds varētu būt moto šādai nodarbei. Lai top vasaras iepirkšanās somiņa, pludmales maisiņš vai vienkārši somiņa, kur salikt apkārt klīstošas zeķes skapja atvilktnē...   te mans paraugs, ar kuru devos pie mammām:
tālāk  tas, kas šodien tapa centrā:









Visām patika, nevienai nešķita, ka nekas nesanāks, un daļa pat taisīja vairākus... Īsa, viegla, varētu pat teikt, ka ideāla nodarbība, ja vien   ... kāds sīcis nebūtu uz grīdas atstājis banāna gabaliņu... blāc (man)  ceru, ka līdz rītdienai mans ceļgals būs jau man piedevis...
Un PALDIES Otrajai Elpai par ziedotajiem t-krekliem!

6 komentāri:

  1. Tašas vienkārši burvīgas! Pilnīgi gribas meklēt kādu krekliņu un ķerties klāt šķērēm! :)

    AtbildētDzēst
  2. Cik forši! man ļoti patīk Jūsu idejas!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, Aļona! tās idejas jau lielākoties nāk no interneta. ir jau zināmas grūtības saglabāt visas adreses...

    AtbildētDzēst