sestdiena, 2010. gada 25. decembris

Dāvana draudzenei-

pilnīgā pārliecībā, ka viņai nav laika ieskatīties , ielieku dāvanas aprakstu. Kad rudenī draudzene man atnesa drēbju pakaramos un lūdza tos uzlabot, nodomāju, - jauki,vismaz  viena dāvana skaidra...  lai būtu arī kāds pārsteiguma moments,nācās vēl ko pielikt klāt-zinot, ka draudzene vismaz reizi dienā cenšas ēst veselīgi (brokastu auzu putra ar klijām), sagatavoju ekokliju maisījumu ar piedevām- kaltēti malti āboli, smalcinātas ķirbju sukādes (viss ražots SIA Herbe Līgatnē un izplata to "Es Saule"), un ekolinsēklas , samaltas, maltas ķirbju mizas.
starp citu, vai pazīstat "Es Saule" produkciju?http://www.essaule.lv/lat/produkti.shtml
es jau gadus desmit lietoju šos produktus un man patīk.. ja kādai interesē, varu pastāstīt, kā pirkt lētāk...


protams, klāt nāca šī gada iemīļotais apsveikuma variants:

2 komentāri:

  1. Skaistas dāvanas un domāts tieši konkrēti par draudzeni un viņas vēlmem un tas ir visjaukākais! :)

    AtbildētDzēst
  2. Cik jaukas dāvans, paldies par idejām :)

    AtbildētDzēst