trešdiena, 2010. gada 29. septembris

Paldies!

Kā iet paaudzei, kas nav dzimusi ar datorpeli rociņā un  jau pamatskolā informātikas vietā mācījās krievu valodu, un datorzinības (pamata) apguvuši tikai bezdarbnieku kursos.....pēc ilgas sarakstes ar Laini, kas atsaucīgi un tiešām vienkāršā valodā man centās paskaidrot, kā pievienot Google Translate,  kārtējo reizi sapratu, ka neko nesaprotu (nezinu) un jau sāku ilgoties pēc sava  patiesi Ģeniālā datormeistara, kuram ir neapšaubāms talants visu ļoti skaidri un pacietīgi izskaidrot ... Par laimi, ieradās mana mīļā 11gadīgā Karīna un teica- " Irēna, nospied šos un tos taustiņus" un -VISS notika!  Cik labi, ka ir paaudze, kas vēl mācās pamatskolā, bet jau zina vairāk par tevi un saprot, KĀ tas ir ,kad neko nesaprot...varu tikai piebilst, ka Karīnai esmu tāda kā Rīgas vecmāmiņa, un Karīna līdz ar savām abām jaunākajām māsiņām man ir ļoti mīļi bērni.
... jā, protams, arī manā paaudzē ir sava veida datorģēniji (arī viena mana kursa biedrene), bet, kā saka, izņēmums apstiprina likumsakarību.. un tā, paldies visiem, kas man cenšas palīdzēt  iepazīt  blogošanas nianses-Lainei, Aijai.,Karīnai.. diez uz kuras planētas dzīvo mūsu filologi- visi šie burvīgie termini- "vienums", "atspējot", iespējot" utt un pat emuārs- kas vainas blogam... es drīkstu blogot (filologi noteikti teiks, ka nedrīkstu vis), bet vai man būtu jāemuarē vai jāemuaro? skan BAISI...
Kāpēc es rakstu TIK agri? Esmu Cīrulis, bet mana Iedvesmas Kundze mostas vēl agrāk,esmu mēginājusi viņu uzklausīt un gulēt tālāk, bet tad  no rīta viss ir aizmirsies... un pie gultas jau blociņš nestāv..

2 komentāri:

  1. Paldies, Irēna! Mani, piemēram, visvairāk šokēja, kad gribēju sākt emuārot :) :) tieši latviešu valoda... jo kad izlasīju to latviskoto pamācību, gribēju ieceri mest pie malas. Bet vīrs prātīgi teica- nelasi, sāc darīt, tad jau izkulsimies :) :) un tā arī bija! Katrā ziņā, tie latviskojumi nav cilvēku ērtībai domāti...

    AtbildētDzēst
  2. Piekrītu. Tieši tāpēc savam blogam (lai piedod valodnieki, man tiešām krīt uz nerviem vārds emuārs) visām "aizkadra" darbībām - jaunu rakstu, attēlu ievietošana, bloga pārveidošana utt. - vienkārši atstāju angļu valodu.

    AtbildētDzēst