trešdiena, 2011. gada 2. marts

Ciemiņš manā VIESISTABĀ.

Sēņojot (Aijas teiciens, vai neskan burvīgi:)) pa interneta dzīlēm , vienmēr esmu nedaudz (nu pareizi būtu teikt-ļoti, ļoti) apskaudusi  amerikāņu blogeres, kas rīko visādus nedēļas nogales pasākumus, tikšanās un prezentē viena otru savos blogos... vienmēr domāju-ar ko mēs sliktākas??? ne ar ko..tā radās konkursa ideja un tagad esmu nolēmusi pastāstīt jums par savām "leļļu draudzenēm", jo mēs esam satikušās , pateicoties LELLĒM! Viņas visas ir tik interesantas personības, ka ,nešaubos-  jums būs interesanti viņas iepazīt kaut virtuāli!

Un tā mans pirmais ciemiņš-  KRISTĪNE
Mēs iepazināmies pirms diviem gadiem leļļu  gatavošanas nodarbībās Leļļu muzejā. Kristīne pēc izglītības ir ādas apstrādes māksliniece, mamma trim  lielām meitām (redzot viņas kopā, gan šķiet, ka Kristīne ir vecākā māsa). Kristīne rada  gan t.s. interjera lelles, gan vienkārši mīļas lellītes, ar kurām var spēlēties, pa laikam top arī kas cits- skaisti dāvanu maisiņi, elegantas mazas somiņas, kāda lietiņa filcēšanas tehnikā,  lelles-kāzu dāvana un daudz kas cits. Joprojām turpina mācīties dažādos kursos visu, kas saistīts ar leļļu veidošanu un arī daudz ko citu (nopietni mācījusies jogu).  Kristīne mīl dzīvniekus-mājās ir suns un kaķis (abi apmēram viena lieluma:)) ,ļoti  garšīgi cienā savus ciemiņus. Ļoti jauks, sirsnīgs un izpalīdzīgs cilvēks, un man ir liels prieks, ka  esam satikušās!Tagad daži jautājumi:
1. Vai atceries pirmo lelli, ko sašuvi?
    Savu pirmo lelli es veidoju savai mammītei. Tā bija dāvana jubilejā. Tas bija pilnīgs tā mirkļa lidojums. Mūza man atlidoja un es radīju. Mammuks bija sajūsmā un es arī.  Mani iepriecina tas, ka arī šobrīd man šī lellīte ļoti patīk.Viņa nes līdzi tā brīža fantastiskās sajūtas.
2. Vai daudz šuvi lelles(rotaļlietas) savam meitām?
    Š
uvu diezgan daudz. Gan meitām,gan dāvanām,gan pārdošanai.Atceros lellītes ar izšūtām actiņām, meitai kleitiņu ar aplicētiem leļļukiem, suņukus, ziemassvētku rūķīšus, pat adīta govs ar visu tesmenīti pa vidu maldījās.
3. Kas , Tavuprāt, lellē ir pats svarīgākais?
    Vēstījums ko tā nes.Es caur savām lellēm vēlos dalīties  mīlestībā un sirds siltumā .
4. Kas Tevi iedvesmo un kurā diennakts brīdī iedvesma visbiežāk ierodas?
    Mani iedvesmo mana ģimene un fantastiskās draudzenes,kuru radošais gars ir nevaldāms. Paldies Tev.
5. Kādas īpašības cilvēkos novērtē visaugstāk?
   
Visaugstāk cilvēkos vērtēju labestību, izpalīdzību,humora izjūtu , godīgumu un radošu garu.
6. Tava mīļākā nodarbe  (ārpus leļļu šūšanas)?
   
Rūpes par savu ģimeni.Dažkārt savus mīļos palutinu ar Tibetas masāžām. Cienāju ar brīnišķīgām tējām,kas ceļojušas Ķīnas. Katru dienu nodarbojos ar jogu. Patīk teātris, mūzika un deja.....
 un ieskatam kaut kas no Kristīnes darbiem un darbu gaitas, vienmēr apbrīnoju precīzi izstrādātās detaļas viņas darbos. (kur ir MANA pacietība?)







Mūsu "leļļu" grupiņai ir bijušas trīs kopīgas izstādes- Ķoņu dzirnavās, veikalā "Otrā elpa" un Ventspils Amatu mājā.  (Pēdējās trīs fotogrāfijās redzamas Kristīnes šūtās somiņas, pārējie darbi -citu mūsu grupas meiteņu radīti, par tiem citreiz).
MĪĻŠ paldies , Kristīne, par interviju un, lai Tev veicas visās jomās!

   

3 komentāri:

  1. Citi sērfo, es sēņoju internetā! :D

    Paldies, Irēnīt, ļoti jauks stāsts un skaisti Kristīnei darbi!

    Tikai nedaudz pārbijos pie vienas bildes, jo nesapratu, kā mana MInce tur iekļuvusi! :)))) Varbūt dzīvē nemaz nav līdzīgs kaķītis?

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par jauko stāstu! Vienmēr interesanti palasīt par talantīgiem un radošiem cilvēkiem mums apkārt! Pētu tās lellītes un apbrīnoju smalko darbu...!

    AtbildētDzēst
  3. Skaistas lelles Kristīnei!:)) Un tik lielas! Smalks darbiņš tādas radīt! Paldies par jauko stāstījumu! :))

    AtbildētDzēst