sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Jaunā gada blociņi

kā dāvanas šī gada Mežāžiem (ieskaitot mani)-šķiet, ka reizēm ikdienas prieki aizmirstas par ātru,  varbūt ir vērts pierakstīt, lai gada beigās atcerētos un secinātu, cik jauks bijis gads...





Vakar saņēmu ielūgumu uz 8gadīgās Emmas dzimšanas dienu ( man veicas satikt Mežāžus!), ceru, ka viņu iepriecinās blociņš-mājiņa, kur var ierakstīt, iezīmēt savus mājiniekus un tml.. Emmai patīk zīmēt, un padodas arī..








Te mans portrets, ko Emma zīmēja rudenī (man pašai ļoti patīk!).

5 komentāri:

  1. Emmas mājblociņš ļoti interesants un jauks!

    AtbildētDzēst
  2. E Blocinjsh vienkaarshi super!
    i!

    AtbildētDzēst
  3. Nu man jau pirmais vislabāk patīk! ;))))))Paldies liels, Irēna, tas tiešām bija pārsteigums!

    Bet ja nopietni, pie katra ir piedomāts, piestrādāts un tāpēc arī ir brīnišķīgs rezultāts!

    AtbildētDzēst
  4. :)es ar atpazinu Aijas minceni :), pat nobijos, vai neesmu sajaukusi blogus :D
    Man arī visi patīk (kā jau kaķmīlim), Emmas kaķu māja ir fantastiska!!!

    AtbildētDzēst