sestdiena, 2011. gada 29. janvāris

Ātrās un tomēr veselīgās pusdienas...

  tiem, kas ēd bietes un skābos kāpostus; varētu teikt, ka šī ir  recepte slinkiem cilvēkiem, bet es vienmēr saku- aizņemtiem cilvēkiem!:))
Tā ir pusdienu recepte, ja jums pietiek ar vienu salātu bļodu...  protams, kā visās manās receptēs ,nav nekādu stingro proporciju (man nepatīk ierobežojumi:))
Tātad ņem :   vārītu bieti (sarīvēta),
                        avokado (viss vai 1/2) -sagriezts gabaliņos, (avokado vietā reizēm lieku kādu no biezpiena sieriem),
                        skābos kāpostus - ., dietologi iesaka ziemā kā labu C vitamīna avotu,
                        nedaudz ķirbju miltu (vai zināt, ka tie regulē holesterīna līmeni?)
                        garšvielas pēc katra gaumes, es lieku kādu no "Herbes" sāļiem,
                        un kā vīrusu sezonā- nedaudz ingvera pulvera  un kurkumu , kas man ir ļoti iepatikusies,
                       un vēl kādus riekstus, sēkliņas- man šoreiz mandeles  (zinu, zinu, visu vajag sagriezt mazos skaistos gabaliņos- ja nāksiet ciemos, tā arī izdarīšu!

                      Tā kā principā nelietoju krējumu, salātiem vienmēr izmantoju kādu no skābpiena produktiem-  lakto, kefīru, paniņas, tīrkultūru... Jā, lūdzu, nesabojājiet šo veselīgo ēdienu ar kādu gatavu majonēzi:)) ja gribas, vēl var pievienot karoti veselīgas eļļas...
Tie, kas ielūkojas manā blogā, jau noteikti ir sapratuši, ka kulinārija nav mana vājība.. Aija  un citas blogotājas mani iedvesmo ... kamēr rakstīju, šķita, ka Mona skrāpējas koridorā... izrādījās, ka tā ir ingvera tēja katliņā uz plīts, kas kas jau vārās, lai gan es pieteicu  tikai sasilt...:))

3 komentāri:

  1. Izskatās gana eksotiski un interesanti! :) Saki lūdzu, kur Tu iegūsti tādu lietu kā ķirbju milti?

    AtbildētDzēst
  2. nopērku MEDUS veikaliņā pie savas mājas un arī firmā Es-Saule, par kuru jau rakstīju. Vēl jābūt arī ekoproduktu veikalā uz K.Barona un Stabu stūra

    AtbildētDzēst