svētdiena, 2013. gada 13. oktobris

Rudens Juglā un Optimisms:)

Šodien ar draudzeni izbaudījām (es staigāju, Inese nūjoja)   Juglas Rudeni :) Šis gads mūs lutina ar krāsām visur, ne tikai Siguldā




 Tik tālu mans mīļais Velnezers, bet burvīgs ir arī mazais Dūņezers (nemaz nezināju, ka oficiāli to sauc par Dūņpurva ezeru, laboju-DAMBJPURVA ezers!) Laikam tur apkārtnē tiešām ir bijis kārtīgs purvs, redzēju trīs mājas (vienstāvu), kas pamazām brūk uz iekšu...izskatās diezgan baisi...

To iecienījušas pīles, kas pa gabalu jau atpazīst cilvēkus, kas nāk tās barot :)



Runājot par optimismu- vakar arī izgāju nelielā pastaigā un ,ejot pa Susējas ielu, man pāri pārlidoja strazdu bariņš un viens man uzlēja šo to uz galvas... pirmā doma bija-""labi, ka ne uz deguna",  otrā doma- ""labi, ka tā nebija vārna" un trešā doma-"" Uh, izrādās , ka es joprojām esmu optimiste :):) "'
Un, kā man šodien izskaidroja Inese, putna kaka uz galvas pēc ticējuma nesot lielu laimi!  Tad nu gaidīšu :):)

10 comments:

  1. :) Paldies par optimistisko ierakstu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Skaisti, skaisti manā pusē! :) Un vecie vītoli ir ļoti skaisti un burvīgi.
    Bet 'Dūņezers' oficiāli pazīstams arī kā Dambjapurva ezers.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par to pareizo nosaukumu man vakar jau pateica 2 cilvēki, nezinu, kāpēc manā jaunībā to sauca tikai par Dūņezeru..Vai Tu joprojām te dzīvo?

      Dzēst
    2. Jā, Irēna! Es pie Velnezera dzīvoju. Tavās bildēs apskatīju, kā mans balkons no malas izskatās. :))

      Dzēst
    3. :), tad jau mēs kādreiz varētu satikties.. Es jaunībā dzīvoju Murjāņu ielā , arī pie paša Velnezera..

      Dzēst
  3. Lielisks optimisms!:)
    Un tikpat lieliska laika ziņā bija šī nedēļas nogale!!!

    AtbildētDzēst
  4. Tados brizos nodomaju - cik labi, ka govis nelido :D Paldies par optimisma devu!

    AtbildētDzēst