sestdiena, 2012. gada 28. aprīlis

28. aprīļa nodarbība

4 mazāki un 3 lielāki dalībnieki. Otrā elpa. Salvešu tehnika. Pacietības trenēšana.Un , lūk, kas piedzima:     Divi jauki fotorāmīši:


2 stikla šķīvji (lietoti) tika atjaunināti :



divi māla podi ieguva pilnīgi citu noskaņu:

"Piedzima" arī daži jauki pakaramie:

Lūk, tā pagāja mana sestdienas pirmā puse, un vispār, Mr Blogeris mani joprojām nemīl:):) kaut kā man nevedas ar bilžu ielikšanu tai vietā, kur gribas... ak, nu varbūt tāpēc , ka fiziskā forma šodien ne tā pati labākā.. Jaukas brīvdienas jums visiem!

4 komentāri:

  1. Jauki, ka saulainais laiks neaizvilināja gribētājus prom no nodarbības :) Smuki darbi!

    AtbildētDzēst
  2. jā, es ari biju priecīga, ka tomēŗ bija cilvēki ,kas varēja darbdienā ierasties

    AtbildētDzēst
  3. Ak vai! Zināt, ko es šodien darīju? Dekupēju (vai vismaz mēģināju to darīt :) )un prātoju, ka jānotrāpa uz nākamo OE dekupāžas nodarbību, kas izrādās tikko ir notikusi :(

    AtbildētDzēst
  4. Noteikti, tad ielikšu arī blogā ziņu!

    AtbildētDzēst